Dlaczego układ klimatyzacji musi być serwisowany?
937566_37813542

  • W naturalny sposób nawet z całkowicie szczelnego układu ubywa rocznie od 10 do 15 proc. czynnika chłodniczego.
  • Inaczej nie można zagwarantować smarowania kompresora.
  • Wilgoć w układzie może spowodować poważne uszkodzenia kompresora.
  • Osadzające się na parowniku zanieczyszczenia zaczynają gnić, to sprzyja rozmnażaniu się grzybów i bakterii, które dostają się do dróg oddechowych.

Przegląd klimatyzacji powinien obejmować:

  • dezynfekcję / odgrzybianie układu połączone z wymianą filtra kabinowego
  • wymianę czynnika chłodzącego wraz ze sprawdzeniem szczelności

Zajmujemy się kompleksowo obsługą i naprawą klimatyzacji samochodowej we wszystkich typach pojazdów.

  • Diagnostyka klimatyzacji sterowanych ręcznie i automatycznie,
  • Napełnianie i uzupełnianie układów klimatyzacyjnych czynnikiem R-134a oraz olejem PAG,
  • Przeglądy okresowe, wymianę filtrów kabinowych, odgrzybianie,
  • Diagnostyka komputerowa, naprawa i usuwanie usterek mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych,
  • klima

  • Naprawy sprężarek; uszczelnianie, wymiany łożysk, zespołów sprzęgieł,
  • Dorabianie i naprawy uszkodzonych przewodów gumowych, aluminiowych i stalowych,
  • Wykrywania i usuwania wszelkich nieszczelności elementów układu metodą azotową lub barwnikiem UV,
  • Dezynfekcja, odgrzybianie układów klimatyzacji poprzez ozonowanie.

Do obsługi układu klimatyzacji wykorzystujemy automatyczną stację VALEO Clim Fill Auto.

Na zakończenie każdy klient otrzymuje wydruk z parametrami poszczególnych etapów serwisu klimatyzacji.

Posiadamy także profesjonalny ozonator MAGNETI MARELLI do dezynfekcji układów klimatyzacji który:

  • Niszczy bakterie, pleśń,
  • Usuwa zapach dymu papierosowego,
  • Odkaża całe wnętrze samochodu,
  • Nie pozostawia tak jak środki chemiczne tłustej i lepkiej tapicerki.

ozon